Possitiv inställning!

Ja, nu när vintern håller på och velar, så gör humöret detsamma. Skit jobbigt är det tycker jag. Men då skall man komma ihåg att humöret smittar av sig, så varför inte ha ett leende på läpparna även när man kanske inte är så glad,  för då blir andra glada och då kan dom i sin tur muntra upp dig. Se possitivt, ha en bra inställning!
Och nu ska vi komma ihåg att det kanske inte är så lätt alla stunder men man måste kämpa. Detta året blir ett kämpigt år. Så nu bjuder jag på några leenden:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Några tips på hur man blir av med det deppiga humöret:
(Patetiska förslag visst, men det fungerar!)

- Gör iordning en stor skål med vaniljglass, häll på överdrivet mycket såserav solika slag, massor av kokos, extremt mycket hallon och jordgubbar som man värmp på spisen en stund med lite socker. Här finns inga begränsningar!

- Gå en promenad med tjocka kläder, gärna fula gamla termobyxor i någon kul färg så att ni skämms otroligt mycket. Dra med en kompis och gå ut och släpp loss fantasin. Vill ni jävlas med folk är det bara att ta med en storstorstor ficklampa..ja ni får väl självla klura ut vad ni skall göra med den. haha för säger jag vad jag och klet2 gjorde så, finns det risk för att ..eh vi släppert detta! :P

- Sätt på eran favorit cd-skiva och rocka loss, dansa rumpan av er!

- Sätt er och lek med paint, släpp los eran inre kreativitet och skapa med färg och form. Jag lovar att det slutar med ett skratt!

- Och något som alltid fungerar är att kittla valfritt objekt. Som sagt skratt smittar av sig!

Lyckar till allihop.

Kletigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0