Kalla fötter

Man undrar ju vad bra det kan vara med kalla fötter... För det är väl bara jobbigt? Eller är det verkligen så?

Jaha, undrar folk då. Vad ska man göra med kalla fötter då som är så kul? Svaret är givet -man jävlas med andra! Tjoho! Riktigt kul faktiskt.
Börja fotterrorisera någon när du och ditt offer är barfota.... Ajajaj... Stackars den varmfotade!

Detta säger jag för att jag fryser äckligt mycket om mina fötter just nu (och händer!) och jag är rädd att min tå är bruten för den gör jäklans ont! Jag minns bara inte hur jag gjorde illa den... Tror att någon trampade på den?

Den är lite blå faktiskt och har svullnat upp lite, har inte luktat på den än, men det tror jag inte ska vara någon större fara... Okej, det kanske var för mycket ovärd info men den gör ont!!!!!


Kletigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0