Jag minns alla mina älskare och hur de brukade ta på mig...

Sitter och ska prec börja på boken som rubriken säger- "Jag minns alla mina älskare och hur de brukade ta  på mig". Verkar som en riktigt härlig bok. Har läst de första sidorna..och lästempot passar mig precis. Iallafall så skulle jag vilja att ni som kanske har varit bokmalar de senaste 100 000 åren kan tipsa om några bra bäcker! ska bli studig och intelligent. ^^ Lycka till
(och nu hoppas jag att min kollega här inte säger något om hur många hjärnceller jag har , haha, men det är snat jag ska bli smart!)

405731-5

kletigt

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 10:30:47
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Kletigt

Tack detsamma Maria! :)

2008-01-16 @ 13:57:30
Postat av: Kollegan

hömhöm... nej, det vore väl kanske inte så kul om jag gjorde det :P

2008-01-16 @ 15:55:24
Postat av: din töntkompis

var köpte du boken? o va kostade den? verkar ganska bra. du kan väl ringa mej när du ser de här? har en hel del annat o säga också... fast det kommer vi väl antagligen redan pratat om innan du läser detta. o föresten! snälla, snälla skaffa ny mobil innan JAG avlider! :)

2008-01-17 @ 00:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0