Inte för att jag är jätteduktig själv, men...!

Jag är inte en jätteduktig trummis. Spelar ju bättre på gitarren o basen osv men har dock Inga problem att lägga nåt litet komp som är relativt tight...

Men hjälp! Detta var inget bra!
http://www.youtube.com/watch?v=Yx3k95fI6tI

Inte tight för fem öre! Fast okej, jag ska va snäll. Jag misstänker att låten är lagd på efter han spelade men är det inte det så är det oroväckande.

Kan ju dra några dåliga trummiskämt nu bara för de. ;)

Hur många bpm går det per minut? Haha... Behöver väl veta lite om musik för att uppskatta den :P Träffade på en idiot som svarade 60 en gång! Haha... Det va riktigt kul! För er som inte fattar så är bpm beats per minute. För er som fortfarande inte förstår; hur många slag per minut går det per minut? Förstår du fortfarande inte så vet jag fan inte hur jag ska förklara det!

Hur kommer man undan när man parkerar i handikapprutan?
- Man lägger ett par trumstockar på vindrutan.

Vad kallas en snygg tjej som är på en trummis?
- Tatuering.

På vilket ställe kan man se en bild på ett barn med ett trumset?
- I reklamen för p-piller.

Vad kallar man världens smartaste trummis?
- Milt efterbliven. (Ouch! Den måste göra ont.)

Får väl lägga till, om det är någon arg trummis som läser det här att nej, jag hatar inte trummisar! Dom är bara roliga att driva med och allvarligt talat, dom är ju lite dumma. ;)


Kletigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0