Fyllesamtal

Efter ett antal fyllesamtal under kvällen från min kära vän övertalade min andra hälft mig att skriva ett nytt inlägg. (Jo, det sa du visst om du inte minns :P)

Så ja, då tänkte jag att jag fick ta och skriva något men i brist på fantasi så tar jag väl upp det med fyllesamtal då.

Ifall man ringer full mitt i natten, är det mer okej än att man ringer mitt i natten nykter?
Ja, de var bara en tanke. Vad tycker ni?
Och ifall man skäller ut nån när man är full, räknas det? Eller beror det på om den man skällde ut kommer ihåg det eller inte... Eller räcker det att det bara var en som minns det som inte ens var med i bråket?
Vad är reglerna om sånt här?

En sak är i alla fall säker; det blir mycket roligare om man har inspelningsfunktion på mobilen! :D


Kletigt

Kommentarer
Postat av: Kletigt

jodu ;P

2008-01-20 @ 16:51:01
Postat av: Tu madre

Tack :)

2008-01-20 @ 20:14:49
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0